expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 5 januari 2019

Nyheter om Stafrins Skivguide 2019!

Lite information om bloggen under 2019: Jag haft lite ledigt nu i mellandagarna, dels för att jobba med Youtubekanalen, men även för att planera bloggens framtid och nu är jag redo att ta nya tag! Som jag skrev nyligen så behövs det lite ansiktslyftning och nytt i bloggen efter många år då den sett likadan ut. Dags att vända på skivan, kan man säga. Som synes så har jag bytt bakgrund, bytt typsnitt, rensat lite länkar och tagit bort playlisten (den skapades till femårsjubileet och bloggen fyller tio år i år).

Jag ska försöka skriva kortare texter i år, skriva mer krönikor om skivor, skivhandel och ibland även om artister. Dessutom ska jag från och med nu inte bara skriva om mina absoluta favoritplattor utan även recensera andra skivor som jag nyligen köpt och som kanske inte alltid genererar i fem plus i min åsikt. Även om jag inte kanske tycker skivorna är perfekta direkt så kanske det lockar någon annan och förhoppningsvis blir det därmed ännu mer variation i bloggen! Därmed kommer jag även att börja sätta lite betyg på skivorna allra sist i texten.

Med tiden kommer även diverse andra förändringar göras om jag känner att det behövs, men grunden är den samma: Jag kommer fortsätta att skriva om och rekommendera skivor och musik som förtjänar att lyftas upp, "Månadens bästa fynd" kommer att vara kvar liksom "Kultstämplat"! Hoppas ni kommer att finna nöje med bloggen fortsättningsvis också och närmast ska jag försöka göra den årliga utnämnandet av föregående års bästa skivfynd. Mot nya (skiv)mål under 2019!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...