expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 3 oktober 2023

The World's Worst Records - bloggtips för Kultstämplat-fans!


En liten annorlunda uppdatering i form av ett litet tips till alla som liksom jag gillar plattor som är tämligen obskyra och där man undrar "Hur tänkte man här". Till alla som gillar min serie av skivor kallad "Kultstämplat" så kan jag rekommendera en engelsk blogg jag just sprang på. Den heter mycket passande "The World's Worst Records" och har hållit på längre än mig. Här kan man läsa fakta om bland dom märkligaste och hemskaste plattorna och singlarna någonsin och om dess utövare. Dessutom med smakprov förstås! Vem vet, en del av skivorna där kan hamna även här i framtiden!

Men inte nog med det, det finns också en radioshow kopplad till denna blogg, som det finns en länk till högst upp till vänster på bloggsidan. Länk till bloggen finns i länklistan nere bredvid, men även i bilden ovan. Mycket nöje!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...