expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 15 juni 2009

Välkommen till Stafrins skivguide

Hallå,

välkommen till Stafrins skivguide. Här kommer jag att skriva om skivor, artister och musik, fakta och minnen kring dessa och rekommendera bra musik utgivet på främst LP, men även då och då CD och 78-varvsskivor. Jag kommer främst att röra mig i genrerna jazz, 80-talspop och äldre schlager från 60- och 70-talet. Men jag kommer också skriva ibland om modern euro/trancemusik, äldre humor och 90-talsmusik. Det är väldigt tvära kast i stilar, jag vet, därför hoppas jag att kunna tillgodose många smaker och att ni hittar nåt som passar bland kategorierna.
De flesta av skivorna hoppas jag går att hitta på second handbutiker, skivbutiker för vinyl eller nåt bra ställe på nätet. Jag hoppas så småningom kunna ge en bra lista över bra skivaffärer som jag besökt.

Mycket nöje!

OBS! Ett varningens ord bara; Detta är en MP3-fri zon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...