expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 27 november 2013

Fler etiketter och mer videor i Skivguiden!

Jag håller åter på att ändra om lite här på Skivguiden. Som synes så har jag lagt till riktiga etiketter istället för bara genrekategorier. Jag vet, jag borde kanske ha lagt till såna från början, men sent ska syndaren vakna, som dom säger. Förhoppningsvis gör detta att ni lättare hittar det ni vill ha och läsa om.
Så just nu håller jag på att gå igenom varje artikel jag skrivit och lägger till lämpliga etiketter.
Och när jag ändå är i farten så lägger jag in Youtubeklipp till skivorna före mars 2012, då jag ännu bara hade text. Snart kan ni se videor till nästan alla skivor som det skrivits om. Skulle någon video ha tagits bort eller inte funka så meddela mig så försöker jag hitta en ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...