expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 21 februari 2013

En blogg i förändring!

Jag tänkte meddela att jag just nu håller på att förändra en hel del på bloggen. Först och främst så kanske ni märkt dom nya länkarna ovanför som jag lagt till. En är en lång text om min samlande historia. Dessa texter var (och är fortfarande) samma som dom krönikor om mitt samlande jag skrev för ett par år sen. Fast nu har jag samlat ihop dessa till en text så ni kan få lite övergripande om vilken musik ni kan vänta er här.
Sen lite om dom skivformat som finns här på bloggen, LP, CD och 78-varv.
Jag har också ryckt loss listan om dom bästa plattorna någonsin och gjort en egen sida av det. 
Det finns också en lite noggrannare beskrivning av mig och varför jag samlar.
Och till sist hur ni kan komma i kontakt med mig om ni skulle vilja göra det.

Inom kort hoppas jag också kunna utveckla layouten på bloggen. Jag hoppas att ni kommer att gilla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...